Τα θάυματα του Υπνου για ένα Υγιές Μυαλό

Μαρ 31 Written by 

Οκτώ ώρες απο τις είκοσι τέσσερις ώρες του εικοσιτετραώρου το περνάμε κοιμισμένοι. Πρόκειτε για έναν νόμο της ζωής ο οποίος είναι απαραβίαστος.

Ο ύπνος είναι θείος νόμος όπου κατά την διάρκεια του πολλές απαντήσεις και πολλά προβλήματα μας λύνονται αυτομάτος χωρίς καμοία περετέρον προσπάθεια. Οταν κοιμόμαστε όλα βρίσκονται σε συνεχή λειτουργία, όπως η καρδία μας, οι πνέυμονες και όλα τα ζωτικά μας όργανα. Αν έχουμε φάει πριν πάμε για ύπνο στην δίαρκεια του ύπνου πραγματοποιείτε η διαδικασία της πέψης και της αφομοίωσης. Το δέρμα μας εκκρίνει ιδρώτα και τα μαλλία και τα νύχια μας εξακολουθούν να μεγαλώνουν.

Ο δόκτωρ Τζον Μπίτζλοου ερευνητής σε θέματα ύπνου υποστηρίζει ότι κατά την διάρκεια του ύπνου τα νέυρα της μύτης, των αυτίων και των ματίων και οι γευστικοί κάλυκες είναι σε εγρήγορση και τα νέυρα του εγκεφάλου μας είναι σε πλήρη δράση.
Επείσης στηρίζει ότι ο κυριότερος λόγος που κοιμόμαστε είναι επειδή το « ευγενέστερο τμήμα της ψυχής ενώνεται με αφαίρεση με την ανώτερη φύση μας και γίνεται κοινωνός της σοφίας και της προγνωστικής ικανότητας των θεών». Ο δόκτωρ Τζον Μπίτζλοου ακόμα υποστήριζει ότι κανένα μέρος της ανθρώπινης ζωής δεν πρέπει να θεωριθεί πιο απαραίτητο για τη συμμετρική και πλήρη ανάπτυξη απ’εκείνο κατά το οποίο ο άνθρωπος είναι αποκομμένος απο την πραγματικότητα του κόσμου.

 

 

Η σωστή Στιγμή Ξεκούρασης.

Ο ύπνος χαρίζει ένα γερό, υγιές και καθαρό μυαλό και σώμα. Όταν κοιμόμαστε σωστά ο εγκέφαλος αλλά και το σώμα αντιμετωπίζουν και ενεργούν σωστά για κάθε μελλοντική μας κίνηση.
Διάφορες έρευνες απέδειξαν πως εαν κοιμόμαστε απο οκτώ ώρες και άνω χωρίς ενοχλήσεις το βράδυ λειτουργούμε καλύτερα, με καθαρότερο μυαλό το πρωί και λιγότερο άγχος.
Τις ώρες που εμείς ξεκουραζόμαστε ο εγκέφαλος μας βρίσκει λύσεις σε όλα τα προβλήματα αλλά και σε όλες τις επιθυμίες μας που του αναθέσαμε προτού μας πάρει ο ύπνος.
Για παράδειγμα, έαν έχετε μια εργασία ή ένα σημαντικό project και ξενυχτήσατε όλο το βράδυ χάνοντας τον πολύτιμο ύπνο σας για να το τελιοποιήσετε κάνετε κακό στον οργανισμό σας γιατί εκείνη την στιγμή τα κύτταρα του εγκεφάλου σας εξασθενούν και επιζητούν ξεκούραση. Εάν παραμείνετε 21 συνεχείς ώρες οι ικανότητες αδυνατούν και ισοδυναμούν με αυτές ενός ανθρώπου που βρίσκετε σε κατάσταση μέθης.
Αν λοιπόν έχετε θέματα να επιλύσετε και επιθυμίες να πραγματοποίησετε ρίξετε ένα υπνάκο σκευτόντας τις πιθανότατες λύσεις και το πρωί θα έχετε τις απαντήσεις που επιθυμείτε.

 

Νούς Υγιής εν σώματι Υγιεία

brain

Η έκφραση απο το ποίημα του σατιρικού ποιήτη Γιουβανέλη “ orandum est ut sit mens sana in corpore sane” (πρέπει να ευχόμαστε να υπάρχει νούς υγιής σε σώμα υγίες) πρέπει να αφομοιωθεί στο μυαλό μας για την καλύτερη υγεία του σώματος και του εγκεφάλου μας. Οσο σημαντική είναι η εκγύμναση του σώματος τόσο εξίσου σημαντική είναι και η εκγύμναση του μυαλού. Το διάβασμα κάνει τον άνθρωπο καλύτερο γνώστη των πραγμάτων και αυξάνει τα νοητικά του κύτταρα. Ομως για άτομα που αποφέυγουν το διάβασμα αρκεί μισή ώρα καθημερινής άσκησης σε όποιοδήποτε άθλημα. Μην ξεχνάτε όμως ότι και ο συνδυασμός των δύο θα σας δώσουν την τέλεια υγεία του σώματος και του εγκεφάλου.

 

 

 

 

 

 

Σωστή Διατροφή

food 001

 

Η κακή διατροφή, το τσιγάρο, η υπερβολική κατανάλωση αλκοόλ και τα ναρκωτικά μειώνουν την νόηση και αυξάνουν τα νέυρα όπου μπορούν να προκαλέσουν σοβαρές εγκεφαλικές και σωματικές παθήσεις.

Η σωστή διατροφή είναι το Α και το Ω, γιατί βελτιώνει τον τρόπο σκέψης και διατηρεί τη φυσική μας κατάσταση σε υψηλά επίπεδα. Οσο απίστευτο και αν ακούγεται οι εξυπνότεροι άνθρωποι παγκοσμίως προσέχουν κατα πολύ την διατροφή τους και διατηρούν τα νοητικά τους κύτταρα υγιή.
Για να γίνει αυτό εφικτό πρέπει να καθορίσουμε σταθερές ώρες τις οποίες γευματίζουμε, επείσης τα γέυματα μας πρέπει να είναι 4-5 καθημερινά ( πρωινό, ενδιάμεσο, μεσημεριανό, απογευματινό, βραδινό). Κάποιες απο τις τροφές που τρέφουν καλύτερα τον εγκέφαλο μας και το σώμα μας είναι (φρούτα, λαχανικά, γαλακτοκομικά, προιόντα ολικής αλέσεως και αυγά).

 

 

 

Leave a comment

Make sure you enter the (*) required information where indicated. HTML code is not allowed.

ΠΟΛΙΤΙΚΗ

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ